sábado, 4 de abril de 2015

Mr. Comet space invaders


Avui toca costura pel gran de casa. Super taronja i amb un detall de lo mes "retro-gamer"



Li ha agradat tant que m'ha deixat fer moltes fotos :)


El patró; Mr. Comet.
M'encanten les possibilitats que te i segur que en cauran més de cara al fred.

(em moro de ganes de fer la Lady comet i que el xic creixi per fer la petitona i anar tots conjuntats, traient arcs de sant Martí pel cul ballant pel carrer i fent molt fàstic :P)


Em fa gràcia veure que porta la comet nova, amb el texà del CC de MRDM i una bossa que li vaig fer fa temps.


Lo següent aprendre a fer sabates i tindrè vestits als homes de casa.


_ Prou de fotos! I anem a esmorzar i la gana apreta.
_No sense abans lluir de la marca de casa nostra.


Tampoc han sigut tantes fotos, oi?

Gràcies per lluir amb tanta gràcia lo que et faig, Guapote!

Una altre peça clàssica per Mr. Handmade

No hay comentarios:

Publicar un comentario